ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין פשיטת רגל בחיפה

    אם בעבר ההתייחסות לאדם אשר צבר חובות רבים היתה שיפוטית מאוד מתוך הנחה שהוא מתחמק מתשלום חובותיו, היום כבר ידוע שדברים הם מורכבים הרבה יותר. גם אנשים נורמטיביים לגמרי יכולים להתרסק, במיוחד במצב בטחוני וכלכלי בעייתי בו אנו נמצאים. התרסקות זו גורמת להם לקחת עוד ועוד הלוואות רק כדי להתקיים, כשההלוואות נלקחות ממקומות שונים. כך, בסופו של דבר נפתחים נגד החייב מספר תיקים בהוצאה לפועל והחייב לא רואה כיצד ניתן לפרוע את כל החוב שנוצר. הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהוא השיפור של פשיטת רגל מיועד לפתור מצב זה. עורך דין פשיטת רגל בחיפה או באזור המגורים ילווה את החייב מהרגע הראשון עד קבלת ההפטר.

    מהם תפקידיו של עורך דין פשיטת רגל בחיפה

    למרות היתרונות הרבים של חדלות פירעון ושיקום כלכלי, לא תמיד זהו הפתרון הטוב ביותר. עורך דין פשיטת רגל בחיפה ובכלל יבחן קודם כל את הדברים ויבנה אסטרטגיית פעולה שיכולה להיות גם אחרת, למשל הגעה להסדר על חלק מהחובות מול הנושה. אם הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא האופציה המתאימה ביותר, עורך הדין ינסח את הבקשה ויוודא שהיא מוגשת בצירוף כל המסמכים הנדרשים. לאחר מכן ילווה את החייב לאורך כל התהליך. אם ישנה בעיה בהתנהלות הנאמן שמונה הוא יהיה מעורב בהסדרת הדברים. גם כאשר נקבע במסגרת צו תשלומים החזר חודשי גבוה מדי עורך דינו של החייב יכול לערער על כך ולבקש שינוי בסכום. כך גם אם מוטלות על החייב מגבלות בעייתיות כמו פסילת רישיון נהיגה ועוד.

    בהליך שאמור לפטור מהחובות: בחרו עורך דין מומחה בתחום

    כניסה להליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי וקבלת הפטר בסופו היא חלומם של חייבים רבים. עם זאת זהו תהליך מורכב וארוך הכולל שלבים שונים שבכל אחד מהם כללי התנהלות אחרים, כולל כאמור מגבלות שניתן להטיל, כינוס הנכסים ועוד. לכן, חשוב לבחור עורך דין פשיטת רגל בחיפה ובכלל שיש לו הרבה מאוד ניסיון, עורך דין המתמחה בהליכי הוצאה לפועל בכלל ובחדלות פירעון בפרט, עורך דין שליווה חייבים רבים בהצלחה עד לקבלת ההפטר.
    חייגו כעת למידע נוסף 058-7875664

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בענייני הוצאה לפועל ובכל ההליכים שישנם מולה, כולל חדלות פירעון. הוא מלווה את החייבים במקצועיות ורגישות לאורך כל הדרך. מוזמנים ליצור קשר.

    עורך דין פשיטת רגל בחיפה

    עורך דין פשיטת רגל בקריות

    למצב הבטחוני שישנו במדינה כבר קרוב לשנה (נכון לכתיבת שורות אלה) ישנן השלכות רבות, במיוחד לאנשים המתגוררים באזור הצפון אשר פונו מבתיהם או כאלה שלא פונו אך חיים באזור כמעט שומם שהפעילות הכלכלית בו ירדה כמעט לאפס. לכן, לא מפתיע שרבים מאזור הצפון מגיעים למצב של צבירת עוד ועוד חובות כדי להתקיים, עד כדי הכרזה על פשיטת רגל, מצב בו סך החובות גדול מסך ההחזר האפשרי. כאשר מגיעים למצב זה מומלץ לפנות בהקדם אל עורך דין פשיטת רגל בקריות או בסביבתכם אשר מתמחה בענייני הוצאה לפועל ומחיקת חובות.

    עורך דין פשיטת רגל בקריות: כיצד נעשה התהליך?

    בסופו של הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי אמנם מחכה הדבר שחייבים רבים מחכים לו והוא מתן צו הפטר הפוטר אותם מיתר חובותיהם אך יש לקחת בחשבון דברים נוספים. לכן כדאי להתייעץ עם עורך דין פשיטת רגל בקריות לגבי העניין. התהליך מתחיל בהגשת בקשה שצריכה להיות מסודרת ומנוסחת היטב, רצוי ע"י עורך הדין. אם ישנו אישור לכניסה להליך, מוצא צו פתיחת הליכים וממונה נאמן. לאחר בחינת מצבו הכלכלי של החייב במשך תקופה של כשנה, כשעל החייב להגיש דוחות דו חודשיים לחגבי התנהלותו הכלכלי ומצבו, מוצא לו צו תשלומים הקובע את ההחזרים החודשיים שישלם, כשאלה מותאמים למצבו וליכולת ההחזר שלו. לאחר שעמד בכל התנאים יוצר לו צו הפטר הפוטר אותו משאר חובותיו.

    כיצד לבחור את עורך דין פשיטת רגל בנשר שילווה בתהליך?

    כל ענייני הוצאה לפועל הם מורכבים, הליכים שיש בהם בירוקרטיה רבה. בכלל, החייב אינו נמצא בעמדה טובה במיוחד כשישנם מספר תיקים בהוצאה לפועל שנפתחו נגדו. לכן, הוא חייב להיות מלווה בעורך דין המומחה בתחום. ישנו יתרון רב גם להיותו מקומי, כך שאם החייב מאזור הקריות מומלץ שיבחר עורך דין פשיטת רגל בבקריות המכיר היטב את סניף ההוצאה לפועל המקומי. מעבר לפן המקצועי חשוב גם הפן האישי: שעורך הדין ייתן תחושה נוחה, ויהיה זמין לכל שאלה.

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בענייני הוצאה לפועל. המשרד בוחן את הנתונים לגבי כ לחייב ומציע לו את הדרך הטובה ביותר לפתירת המצב המורכב בו הוא נמצא. מוזמנים ליצור קשר.

    חייגו כעת למידע נוסף 058-7875664

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין