ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין פיטורים

    עבור רבים העבודה מהווה חלק מרכזי מאוד בחיים. באמצעות עבודה העובדים לא רק מתפרנסים אלא מרגישים שהם תורמים ושיש משמעות לעבודתם. לכן, עבור עובדים רבים פיטורים נותנים תחושה של אגרוף בבטן ממש, במיוחד אם הדבר נעשה כשהם לא ציפו לכך. לכן, יש חוקים ברורים מאוד בכל הנוגע לפיטורים: איך לעשות את הדברים, איך נקבעים פיצויי פיטורים ועוד. עורך דין פיטורים יעמוד לצד העובדים וייעץ להם כאשר התחושה היא שדברים לא נעשו כפי שצריך מצד המעסיק, בין אם בהתנהלות הקשורה להתראה ולהודעה על הפיטורים ובין אם בכל הנוגע לעניינים הכספיים.

    תפקידיו של עורך דין פיטורים

    כאמור, על המעסיק להתנהל עפ"י חוק בכל הקשור לפיטורים. ישנם חוקים רבים בעניין שנועדו לכך שהמהלך יפגע בעובד בצורה פחותה. אנשים רבים מפרנסים משפחה שלמה ותלויים באותה משכורת חודשית כדי לפרנס אותה בכבוד כך שעבורם זו מכה אמיתית. לכן, מעסיק לא יכול היום לקרוא לעובד לחדרו ולומר לו שהוא מפוטר. הוא אפילו אינו יכול לתת לו מכתב פיטורים. עליו קודם כל לזמן אותו לשימוע לפני פיטורים ולעשות זאת בהתראה של יומיים לפחות במכתב בו עליו לציין את השיקולים לפיטורים. עורך דין פיטורים ייעץ לעובד כיצד להתנהל בשימוע. התייעצות עם עורך דין יכולה לפחות בחלק מהמקרים להביא לשינוי דעתו של המעסיק. בפיטורים ללא שימוע יוכל עורך הדין לייצג את העובד בתביעה נגד מקום העבודה או בניהול מו"מ מול המעסיק. מעבר לכך הוא ילווה את העובד בכל הקשור לתנאים שקיבל בעקבות הפיטורים ויתריע אם המעסיק התנהל באופן לא הוגן.

    עורך דין פיטורין

    עורך דין פיטורין גם לייעוץ למעסיק

    כיוון שפיטורים הם עניין מורכב, ישנם מעסיקים המתנהלים שלא כחוק מתוך חוסר ידע ולא בכוונה לפגוע בעובד. לכן, מומלץ גם למעסיק להתייעץ עם עורך דין פיטורים, במיוחד מעסיק שנמצא בתחילת דרכו ועבורו זו פעם ראשונה שהוא נאלץ לפטר עובדים. חשוב שיתנהל עפ"י חוק, בין אם בהתראה הנדרשת ובין אם בחישוב הפיצויים. עורך דין פיטורים ייעץ לו בנושא ויפרוש את כל העניינים שיש לשים לב אליהם ועלולים להיות עילה לתביעה משפטית מצד העובד.

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בכל הקשור לענייני עבודה, כולל נושא הפיטורין. הוא מייצג עובדים שהיתה פגיעה בזכויותיהם במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר.
    חייגו כעת למידע נוסף 058-7875664

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין