ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין עיקולים

    כאשר אדם חייב כספים ואינו עומד בתנאי ההחזרה, סביר להניח שבשלב מסוים יפנה הנושה להוצאה לפועל לפתיחת תיק. החייב יקבל על כך התראה במטרה לאפשר לו להסדיר דברים מול הנושה או לשלם את החוב לפני שמתחילים הליכים נגדו. אם לא עשה זאת, וכך קורה אצל רוב החייבים, מתחילים הליכים שמטרתם להפעיל לחץ ולהגדיל את הסיכוי להחזרת החוב. אחד הכלים שיש בידי ההוצאה לפועל הוא עיקולים שונים. כדאי לחייב להתייעץ עם עורך דין עיקולים המתמחה בענייני הוצאה לפועל כבר בשלב זה ולא לחכות. ישנן אפשרויות שונות להקל על הדברים ולהביא לביטול חלק מהעיקולים ואף מעבר לכך.

    מה תפקידיו של עורך דין עיקולים?

    עורך דין עיקולים יתמחה בכל הנוגע לחובות והליכי הוצאה לפועל. פניה אליו כבר עם קבלת מכתב התראה על פתיחת התיק יכולה להביא אפילו למניעת פתיחת התיק. עורך הדין יבחן היטב את הנתונים ויראה האם אפשר להגיע להסדר חוב מול הנושה ובכך למנוע את פתיחת התיק. אם התיק כבר נפתח, ישנן בקשות שאפשר להגיש לעיכוב הליכים המקשים על החייב ומורידים את הסיכוי להחזרת החוב כמו פסילת רישיון נהיגה לו הוא זקוק כדי לעבוד. גם עיקולים ניתנים לביטול לפחות בחלקם, כמו עיקול על המשכורת או עיקול על החשבון. אותן הקלות והגנות יכולות לבוא כחלק מהליכים נוספים כמו חקירת יכולת ופריסת החוב באמצעות צו תשלומים או כניסה להליך חדלו פירעון ושיקום כלכלי.

    במצב מורכב כמו חובות שלא נגמרים בחרו עורך דין עיקולים מומחה בתחום

    ענייני הוצאה לפועל אינם נעימים, במיוחד כאשר מתחילים להתבצע עיקולים, בעיקר כאשר אנשי ההוצאה לפועל נכנסים אליכם הביתה ומתחילים לעקל דברים. היום במיוחד ישנה מודעות רבה יותר למצבו של החייב והליכה לקראתו באמצעות שינויים בחוקים שונים, למשל חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי ששם דגש על שיקום החייב ולא רק על החזר החובות. עורך דין עיקולים צריך להיות מומחה בתחום, להיות בקיא בדיני הוצאה לפועל ובהליכים השונים ולדעת להתוות עבורכם את הדרך הטובה ביותר ליציאה מהחוב והסדרת הדברים.

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בדיני הוצאה לפועל על כל ההליכים שישנם, החוקים הרבים ובכלל ההתנהלות מול ההוצאה לפועל. המשרד מייצג חייבים במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר
    חייגו כעת למידע נוסף 058-7875664

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין