ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין סכסוכי ירושה

    לא בכדי דיני ירושה נחשבים לאחד הנושאים המורכבים ביותר. מעורבים בהם חוקים רבים אך גם הרבה מאוד אמוציות ומטענים שיכולים לעלות במהלך חלוקת הירושה גם אם היא נעשית עפ"י צוואה. כדאי מאוד ליורשים להיות מלווים ע"י עורך דין כבר מתחילת התהליך כדי להימנע עד כמה שאפשר ממחלוקות. כאשר  היורשים מנסים לטפל בדברים לבד, ברוב המקרים יצטרכו לפנות בשלב כזה או אחר אל עורך דין סכסוכי ירושה אשר יחפש פתרונות לסיום הסכסוך וסיום חלוקת העיזבון.  סכסוכי ירושה גורמים לנתק במשפחות רבות, גם של אנשים שעד לפני רגע היו הקרובים ביותר. לכן, ליווי של עורך דין לכל אורך הדרך הוא חיוני ביותר לשמירה על המשפחה וקיום רצון המנוח.

    כיצד מטפל עורך דין סכסוכי ירושה בהתנגדות לצוואה?

    עורך דין סכסוכי ירושה מטפל בסכסוכים הנוצרים כאשר ישנה צוואה וגם כשאין, מה שעלול לסבך את הדברים עוד יותר. כאשר ישנה צוואה, גם אם הדברים כתובים בצורה ברורה, יורש אחד או יותר יכולים להרגיש שהחלק שקיבלו מן העיזבון לא תואם את יחסיהם עם המנוח. במקרים כאלה יכולה להיות מוגשת התנגדות לצוואה. כאשר רשם הירושות מקבל התנגדות לצוואה הוא מעביר את הדברים לטיפול בית המשפט אך עורך דין סכסוכי ירושה יכול גם להוביל הליך של יישוב סכסוכים מחוץ לבית המשפט במטרה להגיע לביטול ההתנגדות וקיום הצוואה כלשונה או הגעה להסכם יורשים שיהיה מקובל על כולם. אם הדברים אינם צולחים מחוץ לבית המשפט, עורך הדין ייצג את היורשים מול המתנגד בבית המשפט.

    יישוב סכסוכים בחלוקת ירושה ללא צוואה

    אם כאשר ישנה צוואה נוצרים סכסוכים, על אחת כמה וכמה כאשר אין צוואה והחלוקה נעשית עפ"י דרגת קרבה משפחתית בלבד. עורך דין סכסוכי ירושה מטפל בסכסוכים שונים הנוצרים במצב זה. דוגמה לכך היא כאשר המנוח היה רגע לפני גירושין אך אלה טרם התבצעו בפועל כך שפרודתו מקבלת את חלקה בעיזבון כיוון שעל הנייר היא עדיין אשתו. מצב בעייתי נוסף הוא כאשר למנוח היה בן חורג קרוב מאוד שלא יקבל דבר כי לא היה לו קשר דם עם המנוח ועוד מצבים רבים אחרים.

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בענייני ירושות וצוואות. על סמך ידע וניסיון רב המשרד מטפל גם במצבים מורכבים וסבוכים. מוזמנים ליצור קשר.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין