ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין ירושה

    עורך דין ירושה מומלץ

    אחד הנושאים שלא קל להתעסק  בהם ומהווים עניין לא קל לעיכול הוא ירושה. הדבר מעורר אי נוחות הן מבחינת המוריש בעריכת צוואה והן מבחינת היורשים לאחר פטירתו. למרות אי הנוחות שהדבר מעורר במוריש, מומלץ לא לוותר ולערוך צוואה אצל עורך דין ירושה מומלץ המתמחה בכל הקשור לירושות וצוואות. עריכת צוואה תאפשר לו לומר את דבריו לגבי אופן חלוקת העיזבון. הוא גם יוכל להציב תנאים מסוימים לקבלת הירושה לכל אחד מן היורשים או לחלקם.

    עורך דין ירושה מומלץ לליווי היורשים מתחילת התהליך

    כאמור, התעסקות בענייני ירושה היא תיק לא קטן עבור היורשים. התהליך עד לאותו רגע של החלוקה בפועל יכול להיות מורכב, במיוחד אם אין צוואה. לכן, כדאי שכבר מתחילת התהליך עורך דין ירושה מומלץ יהיה מעורב וילווה את היורשים בכל שלב. השלב הראשון הוא הגשת בקשה לרשם הירושות להוצאת צו קיום צוואה או צו ירושה כאשר לא נערכה צוואה. הגשת הבקשה צריכה להיות מסודרת ובצירוף כל המסמכים הנדרשים. לאחר קבלת הבקשה יפרסם רשם הירושות את עניין הבקשה למשך 14 יום כך שיורש או אדם אחר יוכלו להגיש התנגדות אם יש מקום לכך. ההתמודדות עם התנגדות אינה קלה ודורשת הובלת הדברים ע"י עורך דין המנוסה בכך. ענייני ירושה יכולים לכלול גם ניהול העיזבון עד הוצאת הצו או מהוצאת הצו עד החלוקה בפועל.

    עורך דין לענייני ירושה  – איך מתמודדים עם התנגדות לצוואה?

    התנגדות לצוואה היא אחד הדברים שכל יורש מקווה שלא יקרה. עם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם אחד היורשים מגיש התנגדות. צריכה להיות סיבה ברורה מאוד להגשת התנגדות כמו חשד לכך שהופעל לחץ על המצווה, חשד לכך שכבר לא היה כשיר באותו זמן לעריכת צוואה או קיומה של גרסה מאוחרת יותר של הצוואה. לכל אחת מהטענות שמעלה המתנגד עליו להביא הוכחות חד משמעיות לכך. עורך דין ירושה מומלץ יכול לייצג הן את המתנגד והן את היורשים. הייצוג יכול להיות בבית המשפט או ביישוב הדברים מחוץ לבית המשפט.

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בענייני ירושות וצוואות, ובעל ניסיון רב בטיפול בעניינים המורכבים ביותר בתחום זה כמו התנגדויות לצוואות וסכסוכי ירושה. מוזמנים ליצור קשר.

    עורך דין לענייני ירושה

    עורך דין לדיני ירושה

    ירושה היא אחד הנושאים המשפטיים המורכבים ביותר שישנם. סיבה מרכזית לכך היא שברגע האמת המוריש לא נמצא כדי להבהיר דברים לא ברורים. לכן, יש חשיבות רבה למסמך כתוב בעל תוקף משפטי המפרט באופן ברור את אופן חלוקת הרכוש בין היורשים. כאשר אדם עורך צוואה, חשוב למוריש לשקול היטב את האופן בו חלוקת הרכוש נעשית, מי מהיורשים יקבל מה מתוך כלל הרכוש, כיצד לחלק את הרכוש. לכן, חשוב לערוך צוואה בליווי עורך דין לדיני ירושה המכיר היטב את הנושא ויסייע בעריכת צוואה הכתובה היטב, מפורטת וללא כשלים טכניים.

    כיצד יסייע עורך דין לדיני ירושה במקרה של התנגדות?

    צוואה היא רצונו של המוריש בקשר לחלוקת עזבונו, ויש משמעות רבה לכך. המטרה היא שהירושה תחולק כפי שביקש – ציווה המוריש. עם זאת, החוק משאיר מקום גם להגשת התנגדות אם יש סיבה מספקת לכך וגם הוכחות לכך שיש מקום לפסול את הצוואה. עורך דין לדיני ירושה המלווה את היורשים ייצג אותם בבית המשפט אם הבחירה היא לנהל את הדיון על הדברים בבית המשפט או לחילופין יוביל תהליך של יישוב הסכסוך מחוץ לבית המשפט והגעה להסכם יורשים המקובל על כל היורשים. 

    עורך דין לדיני ירושה מומלץ – מה קורה כאשר לא השאיר המוריש צוואה?

    עריכת צוואה היא מומלצת מאוד כדי שתהליך חלוקת הירושה יהיה מסודר ולמניעת סכסוכים עד כמה שניתן. עם זאת, ישנם אנשים שלא עורכים צוואה ואז חלוקת הירושה נעשית עפ"י דין – דהיינו על פי חוק הירושה. חלוקת ירושה ללא צוואה היא תהליך מורכב יותר ולכן חשוב שילווה אותו עורך דין לדיני ירושה. התהליך כולל קודם כל איתור כל היורשים, כאשר החלוקה נעשית עפ"י דרגת קרבה משפחתית. יש גם צורך לאתר את כל נכסיו של המוריש, לוודא שאין חובות שיש לכסות ועוד. לכן, לחלוקת ירושה ללא צוואה חשוב לפנות לעורך דין עם ניסיון רב בתחום.

    משרד עוד, וולך קצוב מתמחה בענייני ירושות וצוואות. המשרד מצליח לפתור גם מצבים סבוכים כמו סכסוכי ירושה. מוזמנים ליצור קשר.
    חייגו כעת למידע נוסף 058-7875664

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין