ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין חדלות פירעון בחיפה

    מאז ביטולה של פקודת פשיטת רגל וכניסתו של חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, ישנו ביקוש גדול מאוד לכניסה להליך זה. בדומה להליך פשיטת רגל, גם חדלות פירעון ושיקום כלכלי מיועד למי שצבר חובות לנושים שונים כשגובה החוב גדול מיכולת ההחזר. לאחר סיום ההליך ישנה מחיקת חובות שלא הוחזרו ומושם דגש רב גם על השיקום הכלכלי של החייב. כמובן שהדברים אינם פשוטים ועל החייב לעמוד בתנאים רבים כדי להגיע לסוף הדרך וקבלת ההפטר. אם אתם מתגוררים באזור חיפה, בחרו עוד לפני הכניסה להליך עורך דין חדלות פירעון בחיפה שיעמוד לצידכם לאורך כל התהליך.

    מדוע חשוב להתייעץ מראש עם עורך דין חדלות פירעון בחיפה?

    ישנן אפשרויות שונות למחיקת חובות והליכים שונים שניתן לעבור במסגרת הוצאה לפועל. ישנה אפשרות להגשת בקשה לאיחוד תיקים המאפשר לחייב שלא להיות בקשר ישיר מול נושיו, וישנם מצבים בהם ניתן להגיע להסדר חוב גם מחוץ להוצאה לפועל. הכל תלוי בנתונים ובמצבו של כל חייב. התייעצות מראש עם עורך דין חדלות פירעון בחיפה ובכלל תתווה את הדרך ותאפשר בניית אסטרטגיית פעולה. ניתן לשלב בין הליכים שונים. לכן, חשוב להתייעץ מראש עם עורך הדין ולא להניח מראש שחדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא בהכרח האופציה המתאימה בכל מצב.

    כיצד מסייע עורך דין לענייני חדלות פירעון בחיפה בהליך?

    אם הוחלט שחדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא ההליך המתאים ביותר, עורך דין חדלות פירעון בחיפה יסייע בהגשת הבקשה להוצאה לפועל או בית משפט השלום (תלוי בגובה החוב) כך שהבקשה תהיה מנסחת היטב, מסודרת ובצירוף כל המסמכים הנדרשים. לאחר שהבקשה מאושרת וישנה כניסה להליך, עורך הדין יעמוד לצידו של החייב בכל שלב, החל מהוצאת צו לפתיחת הליכים דרך הוצאת צו תשלומים ועד הוצאת צו שיקום כלכלי שבסופו יגיע צו ההפטר. בתוך כל אחד מהשלבים יכולים לצוץ עניינים בהם עורך הדין יהיה מעורב, למשל כינוס נכסים הכולל גם את דירת המגורים של החייב, דבר שישנה בעייתיות גדולה בו. כך גם הגשת בקשה לעיכוב הליכים והסרת עיקולים כמו עיקול על המשכורת שיאפשרו לחייב לעמוד בתשלום ההחזרים ועוד.

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בכל הנוגע לענייני הוצאה לפועל וההליכים השונים, כולל חדלות פירעון ושיקום כלכלי. המשרד מלווה ומייצג את החייבים במקצועיות רבה ותוך מתן יחס אישי. מוזמנים ליצור קשר.

    עורך דין חדלות פירעון בחיפה

    עורך דין חדלות פירעון בצפון

    אנשים אשר בוחרים לגור באזור הצפון, במיוחד באזורים הקרובים יותר לגבול, רואים בכך שליחות אמיתית. עם זאת, הריחוק מהמרכז גורם לכך שגם אדם המקצועי ביותר בתחומו ירוויח פחות מאשר אם היה  מתגורר במרכז. לכן, לא מעט אנשים באזור הצפון נקלעים למצב כלכלי לא פשוט, ולא רק בתקופות בהן המצב הבטחוני הוא בעייתי. אנשים צוברים חובות ומגיעים למצב בו לא יוכלו לעמוד בהחזר כל החובות לכל הנושים. עורך דין חדלות פירעון בצפון יוכל לסייע להם לעבור הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי ולקבל בסופו הפטר מחובותיהם.

    כיצד לבחור עורך דין חדלות פירעון בצפון?

    כיוון שחדלות פירעון ושיקום כלכלי הוא הליך מורכב וארוך בו צריך החייב לעמוד בתנאים שונים, חשוב לבחור עורך דין חדלות פירעון בצפון המתמחה ומתמקד בתחום זה. הוצאה לפועל בכלל היא עניין מורכב. ההתנהלות לחייבים מול ההוצאה לפועל אינה עניין נעים והם נמצאים בעמדה לא נוחה. לכן מומלץ שיהיו מיוצגים ע"י עורך דין המכיר היטב את ההתנהלות מול ההוצאה לפועל, את כל סוגי ההליכים האפשריים להסדרת חובות ובקיא בכל השלבים, הזכויות והחובות שיש לחייב בהליך חדלות פירעון. מעבר למקצועיות הרבה והניסיון, עורך הדין צריך לתת לחייב תחושה נוחה ויגלה אמפתיה למצב הרגיש בו נמצא החייב.

    מהם השלבים בהליך חדלות פירעון?

    חדלות פירעון ושיקום כלכלי כולל מספר שלבים ויכול להימשך בסה"כ כשלוש עד חמש שנים, תלוי באופן פריסת תשלומי ההחזר החודשי שעל החייב לשלם. היום ישנה השתדלות לזרז את ההליכים השונים. כך למשל, מתן אישור על כניסה להליך יכולה גם לקחת פחות מחודש שזהו הזמן הרשמי לכך. בעבר היה החייב צריך לחכות אף יותר מכך. לאחר הוצאת צו פתיחת הליכים ישנו שלב הנמשך מעט יותר משנה בו צריך החייב להגיש דוחות דו חודשיים על התנהלות כלכלית, לשלם סכום מסוים פי יכולתו. לאחר מכן נקבעת תוכנית שיקום בהתאם להמלצת הנאמן והממונה על חדלות פירעון. בסיום השלמת תוכנית השיקום ועמידה בכל התנאים יוצא צו הפטר ומחיקת יתר החובות.

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בכל הקשור להוצאה לפועל. למשרד ניסיון רב בליווי חייבים בהליכים שונים מול הוצל"פ, כולל חדלות פירעון ושיקום כלכלי והוא עושה זאת במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור קשר.
    חייגו כעת למידע נוסף 058-7875664

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין