ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין חדלות פירעון

    במציאות שלנו, לא מעט אנשים נורמטיביים שיש להם הכנסה מוצאים את עצמם יום אחד בהתרסקות כלכלית ובצבירת חובות רבים. החובות יכולים להיות לגורמים שונים, החל מהבנק ועד אנשים פרטיים. הכניסה לחוב כזה יכולה להיות בעקבות התרסקות של עסק,  בעקבות מחלה הדורשת טיפול יקר ומשביתה את החייב מלהתפרנס ועוד. היום ניתן בעזרת עורך דין חדלות פירעון מומלץ ובעל ניסיון לעבור הליך חדלות פירעון ושיקום כלכלי במסגרתו ישולמו חובות בהתאם ליכולתו של החייב ויתר החובות יימחקו לאחר הוצאת צו הפטר חלוט.

    מדוע חשוב לפנות אל עורך דין חדלות פירעון מומלץ?

    אם ישנם עניינים משפטיים שהם פשוטים יחסית ובהם יכול לטפל גם עורך דין הנמצא בתחילת דרכו, כאשר מדובר על חדלות פירעון, חשוב לבחור עורך דין חדלות פירעון מומלץ אשר מאחוריו חייבים רבים אותם ליווה בהצלחה עד קבלת צו ההפטר המיוחל. היום, לאחר השינויים שעבר הליך פשיטת הרגל ומעבר לחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, ניתן מקום רב יותר לשיקומו הכלכלי של החייב ולא רק להחזר חובות. לכן, חשוב למצות את מלוא הפוטנציאל שבהליך זה כפי שהוא כרגע, כאשר החייב יוכל למצות את זכויותיו במלואן רק בליווי עורך דין חדלות פירעון המנוסה בתהליך ובקיא בכל החוקים הנוגעים לו.

    עורך דין לענייני חדלות פירעון

    היכן יכול עורך דין לענייני חדלות פירעון לסייע לחייב?

    עורך דין חדלות פירעון מומלץ יסייע בכל שלבי התהליך. ראשית יבדוק לפי הנתונים האם בכלל זו האופציה הטובה ביותר לחייב, כשיש לקחת בחשבון את אורך התהליך והמורכבות שלו. במידה וכן עורך הדין יסייע בניסוח הבקשה בצורה מקצועית. לאחר הכניסה להליך והוצאת צו פתיח תהליכים יגיש עורך הדין בשם החייב בקשה לעיכוב הליכים המתנהלים כעת מול נושים או ביטול עיקולים. כך החייב יהיה מוגן מהתנכלות נושים כלפיו ויוכל לעמוד ביתר קלות בהחזרים (באמצעות ביטול עיקול על החשבון או על המשכורת). בשלב זה נדרש החייב לעמוד בתנאים שונים כמו הגשת דוחות דו חודשיים על התנהלותו הכלכלית או עמידה בכל בקשה של הנאמן שמונה. עורך הדין יהיה לצידו בכל בעיה המתעוררת עקב כך. גם בהמשך עורך הדין יהיה מעורב בכל צעד ויוודא שהכל מתנהל כפי שצריך.

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בענייני הוצאה לפועל, כולל חדלות פירעון ושיקום כלכלי. הוא מלווה את החייבים בתהליך המורכב ונותן מענה לכל בעיה שמעוררת במהלכו. מוזמנים ליצור קשר.
    חייגו כעת למידע נוסף 058-7875664

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין