ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין הוצאה לפועל חיפה

    הוצאה לפועל היא גוף האחראי על גביית חובות בדרכים שונות העומדות רק לרשותו והוא מהווה למעשה את הזרוע המבצעת של רשות האכיפה והגבייה. היום לא מעט אנשים נקלעים למצב כלכלי קשה וצוברים חובות, החל מהבנק, דרך העירייה ועד אנשים פרטיים. תפקידה של מערכת ההוצאה לפועל היא לנסות ולגבות את אותו חוב ולהחזיר אותו לנושה. עם זאת, היום ישנה מודעות רבה יותר לגבי מצבם של החייבים. עורך דין הוצאה לפועל חיפה יסייע לחייבים  למצות את זכויותיהם מול הוצאה לפועל ולהגיע להסדר מתאים, בין אם במסגרת הוצאה לפועל ובין אם מול נושה כלשהו באופן ישיר.

    כיצד יכול עורך דין הוצאה לפועל חיפה לסייע לחייב?

    ישנם כלים שונים באמצעותם ניתן להקל על החייב, בין אם בצמצום הסנקציות שהפעילה נגדו ההוצאה לפועל ובין אם בהליכים המאפשרים להגיע להסדר החובות בצורה טובה יותר. כל בקשה מומלץ להגיש בעזרת עורך דין הוצאה לפועל חיפה כדי שהבקשה תהיה אמינה ותקבל את ההתייחסות הרצינית ביותר מצד ההוצאה לפועל. חשוב לגבות כל בקשה במסמכים רלוונטיים המציגים את מצבו של החייב. חשוב גם לעמוד מאחורי הבקשה והאופן בו תוארו הדברים כדי שלא יווצר חשד למסירת גרסאות סותרות. לכן, איסוף מסמכים וניסוח בקשה בצורה מקצועית הם חשובים. מעבר לכך יבנה עורך הדין אסטרטגיית פעולה ויראה מהן הדרכים שיסייעו לחייב בצורה הטובה ביותר בין אם זו הגשת בקשה לאיחוד תיקים, הגשת בקשה לעיכוב הליכים כמו הגבלות או עיקולים, הגשת בקשה לצו תשלומים ועוד.

    למה חשוב לשים לב בבחירת עורך הדין?

    דיני הוצאה לפועל הם מורכבים מאוד וכוללים בתוכם חוקים רבים הנוגעים לכל ההליכים שנעשים במסגרת הוצאה לפועל, זכויותיו של החייב שיש לקחת בחשבון לצד חובותיו ועוד. בשנים האחרונות נעשו שינויים בחוקים שונים הקשורים להוצאה לפועל כמו חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שהחליף את פקודת פשיטת רגל במטרה לשים דגש רב יותר על שיקום החייב ולא רק על החזר החובות. לכן, חשוב לבחור עורך דין הוצאה לפועל חיפה המתמחה ומתמקד בתחום סבוך זה, שיש לו ניסיון רב בליווי חייבים בהליכים שונים ובקיאות רבה בחוקים או בפסיקות שהפכו תקדימים משפטיים.

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בכל הליכי הוצאה לפועל ובדרך ההתנהלות מולה. המשרד מלווה את לקוחותיו ומייצג אותם במקצועיות רבה. מוזמנים ליצור נקשר.

    עורך דין הוצאה לפועל בצפון

    הוצאה לפועל היא גוף המהווה את הזרוע המבצעת של רשות האכיפה והגבייה. בתור שכזה, הוא מעורר תחושות לא נוחות אצל מי שצובר חובות ונפתח לו תיק. בידיה של הוצאה לפועל כלים שונים המאפשרים לבצע את אותה גביית חובות, בין אם אלה עיקולים שונים על נכסים, עיקולי חשבונות ומשכורת ובין אם הגבלות שונות כמו עיכוב יציאה מהארץ, פסילת רישיון נהיגה ועוד. אנשים רבים נקלעים לחובות מבלי שהתכוונו לכך והם לא מנסים לחמוק מתשלום אלא היו משלמים אם רק היו יכולים. עורך דין הוצאה לפועל בצפון ובכלל המנוסה בהליכי הוצאה לפועל ובכל באפשרויות להסדרת חובות ילווה אותם למציאת הפתרון המתאים.

    עורך דין הוצאה לפועל חיפה

    מתי מומלץ להתייעץ עם עורך דין הוצאה לפועל בצפון?

    חשוב להתייעץ עם עורך דין הוצאה לפועל בצפון מוקדם ככל האפשר, כבר ברגע בו קיבלתם מכתב התראה על פתיחת תיק נגדכם או אפילו לפני כן  אם אפשר. לרוב אדם חייב יהיה מודע לכך שתשלומים בהוראות קבע או באמצעות שיקים חזרו, מה שעלול להוביל לפתיחת תיק בהוצאה לפועל. היום ישנה מודעות רבה יותר למצבם של חייבים ונעשו שינויים בחוק שנועדו להגן עליהם ולאפשר להם הליך של חדלות פירעון. 

    אילו אפשרויות יש לחייב להסדר חובותיו מול הוצאה לפועל?

    ישנם כלים שונים בהם ניתן להשתמש כדי להביא להסדרת חובות או ביטול הגבלות ועיקולים שנעשו. אחד הכלים הוא הגשת כתב התנגדות לביצוע שטר או תביעה לסכום קצוב. הדבר רלוונטי כאשר לדעתכם ישנה בעייתיות באותו חיוב ואז ההליך עובר לדיון בבית המשפט. כלי נוסף הוא הגשת בקשה לעיכוב או ביטול הליכים. כך, בעזרת  עורך דין הוצאה לפועל בצפון, יוכל החייב לבקש לבטל הגבלה כמו עיכוב יציאה מהארץ ולפרוש את הסיבות המצדיקות ביטול זה. 

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בכל הליכי הוצאה לפועל. על סמך ניסיון וידע רב המשרד מוצא את הפתרון הטוב ביותר לכל חייב. מוזמנים ליצור קשר.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין