ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין הוצאה לפועל

    עורך דין הוצאה לפועל מומלץ

    אנשים רבים נקלעים לקשיים כלכליים בעקבותיהם הם לווים כספים ונכנסים לחובות, לרוב לנושים שונים. כך אדם הופך לחייב שנפתחו לו מספר תיקים בהוצאה לפועל ומספר נושים הנושפים בעורפו. לכן, כדאי לחייב, במיוחד אם יש לו מספר תיקים בהוצל"פ לפנות אל עורך דין הוצאה לפועל מומלץ  אשר יבנה עבורו תוכנית פעולה הכוללת הגשת בקשות להליכי הוצאה לפועל המקרבים אותו להחזרת חובות ביתר קלות ותוך הגנה עליו.

    כיצד יכול עורך דין הוצאה לפועל מומלץ לסייע לחייב?

    כאמור, ישנם הליכים שונים במסגרתם יכול החייב להגיע להסדר החובות בקלות רבה יותר וגם הליכים המספקים לו הגנה רבה יותר מפני נושיו. כך למשל, בעזרת עורך דין הוצאה לפועל מומלץ, ניתן להגיש בקשה לאיחוד תיקים. כך ההתנהלות לא תהיה מול כל נושה בנפרד אלא מול רשם ההוצאה לפועל בתיק איחוד, מה שנותן לחייב תחושה רגועה יותר. ניתן גם להגיש בקשה לצו תשלומים: פריסת חוב הכולל לתשלומים כשכל נושה יקבל את חלקו בהתאם לגובה החוב מולו. מומלץ שצו התשלומים יהיה על סמך חקירת יכולת, הליך בו נבדקת יכולת ההחזרה של החייב. ניתן בעזרת עורך הדין להגיש בקשה לעיכוב הליכים כמו פסילת רישיון נהיגה או עיכוב יציאה מהארץ כאשר הדבר מוצדק.

    עורך דין הוצאה לפועל מומלץ

    להקדים תרופה למכה בעזרת הסדר חובות

    רגע לפני שתיקים נגדכם נפתחים בהוצאה לפועל ניתן ואף כדאי בעזרת עורך דין הוצאה לפועל מומלץ להגיע להסדר חוב מול נושה שלא במסגרת ההוצאה לפועל. עורכי דין המתמחים בהוצאה לפועל מתמחים גם בכל הנוגע להסדרת חובות, כולל בניהול מו"מ ישיר מול נושה. ניסיון להגיע להסדר באופן ישיר מול נושה יביא לפתיחת פחות תיקים נגד החייב. גם לנושה יש אינטרס להסדיר את הדברים שלא בהליכי הוצאה לפועל שהם מסורבלים וארוכים.  בעזרת עורך הדין תוכלו לנהל מו"מ ולהגיע להסדר, בין אם באמצעות צמצום החוב בתמורה לתשלומו בתשלום אחד או מספר תשלומים בודדים ובין אם פריסתו לתשלומים המאפשרים את החזרתו המלאה.

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בענייני הוצאה לפועל, בכל ההליכים שישנם וגם בהסדר חובות ישירות מול נושים. המשרד מטפל בהצלחה רבה גם במצבים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.
    חייגו כעת למידע נוסף 058-7875664

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין