ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    עורך דין דובר רוסית

    עניינים משפטיים נחשבים לסבוכים ומורכבים ביותר. גם עבור אדם שעברית היא שפת האם שלו, קריאת מסמכים משפטיים היא קשה מאוד. לא פשוט להבין את ההבדלים הדקים בין נוסח חוק כזה לאחר או סעיף כלשהו בחוזה. אם לדוברי עברית זו משימה קשה ואפילו בלתי אפשרית להבין דברים משפטיים ללא עזרת עורך דין המתמחה בתחום, על אחת כמה וכמה כשאלה אנשים שעברית היא לא שפת האם שלהם. ישנם בארץ בכלל ובאזור חיפה והצפון בפרט רבים שהם דוברי רוסית, כולל מבוגרים שעבורם התעסקות בעניינים משפטיים בעברית היא משימה בלתי אפשרית ממש. לכן, מציאת עורך דין דובר רוסית הכרחית עבורם כדי לטפל בענייניהם.

    היתרון של נוטריון שהוא עורך דין דובר רוסית

    שירותי נוטריון הם שירותים חשובים, במיוחד עבור עולים חדשים וגם עולים ותיקים שיש בידיהם מסמכים שכעת עלה הצורך להשתמש בהם ולכן נדרש תרגום נוטריוני ואישור נוטריון עליהם. עורך דין דובר רוסית שהוא נוטריון הנותן שירותים ברוסית, עברית וגם אנגלית יסייע להם בתרגום וכמובן מתן אישור נוטריוני על מסמכים שהם ברוסית במקור ויש לתרגם אותם  לעברית או לאנגלית. נוטריון שהוא עורך דין דובר רוסית מספק את כל השירותים הנוטריונים הנדרשים מעבר לתרגום או אישור מסמך מתורגם: מתן ייפוי כוח נוטריוני, אישור נוטריוני להעתק שהוא נאמן למקור של מסמכים רשמיים כמו תעודת לידה, תעודת זהות, תעודת בגרות ועוד.

    תקשורת טובה: היבט חשוב בבחירת עורך דין דובר רוסית

    בחירת עורך דין דובר רוסית ע"י אדם שרוסית היא שפת האם שלו חשובה לא רק לקבלת שירות מקצועי. תקשורת היא עניין חשוב מאוד בכל הקשור בבחירת עורך הדין. מעבר לבחירת עורך דין המתמחה בנושא הרלוונטי, בין אם אלה דיני ירושות, הוצאה לפועל, דיני עבודה ועוד, חשובה התקשורת איתו, ואין ספק שלדובר רוסית תהיה באופן טבעי תקשורת טובה יותר עם עורך דין דובר רוסית. הוא ישרה על הלקוח ביטחון רב יותר וההתנהלות תהיה פתוחה ונוחה.

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בענייני ירושות וצוואות, הוצאה לפועל ודיני עבודה. עו"ד קצוב הוא דובר רוסית וגם נוטריון המספק מגוון שירותים נוטריונים ברוסית, עברית ואנגלית. מוזמנים ליצור קשר.
    חייגו כעת למידע נוסף 058-7875664

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין