ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    סכסוכי ירושה בין אחים

    המשפחה היא המסגרת הקרובה והבטוחה  שישנה לכל אדם. עם זאת, גם בתוך המשפחה יחסים יכולים להיות מורכבים, יכולה מילדות להיות קנאה בין אחים, הבדלים בקשר בין כל אחד מהילדים להורים ועוד. לרוב המורכבות באה לידי ביטוי בגיל הילדות, אך מטענים אלה עלולים לשוב ולפרוץ כאשר אחד ההורים נפטר ויש צורך לעסוק בענייני ירושה וחלוקת העיזבון. העניין יכול להציף שוב את אותם יחסי קנאה שהודחקו, זאת גם בשל המצב הרגשי הלא פשוט נבו נמצאים האחים לאחר פטירת ההורה. לכן לא מפתיע שבמשפחות רבות נוצרים סכסוכי ירושה בין אחים, סכסוכים המשלבים בתוכם הרבה מאותם מטענים שהודחקו.

    כיצד ניתן לפתור סכסוכי ירושה בין אחים.

    ישנו הבדל בין מצב בו ההורה הותיר אחריו צוואה אך אחד האחים או אפילו יותר מאחד אינם מוכנים לקבל את הכתוב בה לבין מצב בו לא הושארה צוואה בכלל. כאשר ישנה צוואה ומוגשת התנגדות ע"י אחד האחים, יש קודם כל צורך שההתנגדות תהיה מוצדקת ושיהיו הוכחות לכך שיש מקום לפסול את הצוואה. סכסוכי ירושה בין אחים נפתרים במקרים אלה בעזרת עורך דין המתמחה בתחום, בין אם בכך שיסביר למתנגד שאין לו עילה אמיתית להתנגדות ולכן עדיף לו לבטל את התנגדותו ובין אם בניהול יישוב סכסוכים והגעה להסכם בין היורשים שיהיה מקובל על כולם. גם כאשר אין צוואה ינסה עורך הדין לפתור סכסוכי ירושה בין אחים מחוץ לבית המשפט.

    בסכסוכי ירושה בין אחים אל תתפשרו ובחרו עורך דין מומחה בתחום

    דיני ירושה הם מורכבים במיוחד. בניגוד לתחומים אחרים, שכן לעיתים קשה להעריך למה עם המוריש או מותיר הצוואה התכוון, במה היה מעוניין, מהן הסיבות לכך שכך החליט ועוד.  בשל כך נוצרים לא מעט סכסוכי ירושה בין אחים אפילו כשקיימת צוואה, לעיתים הדבר נגרם אף בשל העבודה כי המנוח העביר את דירתו לאחד האחים, בניגוד לאמור בצוואה, או מבלי לשתף את יתר האחים. כדי למנוע מחלוקות מראש וליישב כל מחלוקת ברגע שצצה, בחרו עורך דין מומחה בתחום שיש לו ניסיון רב בכל הנוגע לירושות וצוואות ומאחוריו יישוב סכסוכים מורכבים. עורך הדין צריך לגלות לא רק מקצועיות ללא פשרות אלא גם להיות אנושי, מכיל ואמפתי למצב הרגיש בו נמצאים כל היורשים.

    משרד עו"ד וולך קצוב מתמחה בכל הנוגע לענייני ירושות וצוואות וסכסוכי ירושה מורכבים במיוחד. מוזמנים ליצור  קשר.

    ליצירת קשר

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין